29 Nisan 2009 Çarşamba

Nedir ki bu Türklerle dertleri?


Aslında kendimle çok kavga ettim şu son iki saattir yazma boşver dedim ama olmuyorrrrr.Tutamıycam yine çenemi.Azıcık yazıyım bari.

Bloglara bakarken bir an Yunanca bir siteye denk geldim.Gelmez olaydım.Anladığımdan değil resimleri yetti zaten.Malum ...konu yine Kıbrıs...Yine söylüyorum azıcık yazıcam çünkü yazmazsam suçlu hissediceğim kendimi.Sözüm sadece Rumlara diil.Tamamen genel.Bu nasıl bir düşmanlıktır ki asla bitmiyor, azalmıyor hatta artıyor.Nedir bu Türk düşmanlığı? Avrupa birliği diye ölüp gittiğimiz şu günlerde aleyhimizde yürütülen kampanyaların ne kadar arttığını kimse görmek istemiyor mu? Tarihte Türkler kadar geçmişiyle hesaplaşmak zorunda bırakılan başka hiçbir millet yok.Üstelik o geçmişte insanların dinlerini ,dillerini ,yurtları zorla değiştirtmek,hatta bir ulusu ortadan kaldırmaya çalışmak diye birşey yokken.Tamam bazı istisnalar var belki ama; devşirme usuluyle orduya alınan çocukların ülkenin en saygın kişileri yapabilen bir sisteme de zaten kimsenin itiraz ettiğini sanmıyorum o dönemde.Ya da padişah annesi olabilme fırsatı yakalayan nice kadınların Valide Sultan olabildiklerini kimse bilmiyor mu?

Adını burda vermek istemediğim nice ülkeler HALEN sömürge statüsünde ve sömürenlerse saygın uluslar düzeyinde.Dünyanın bir çok yerinde kan gövdeyi götürürken asılsız iddalarla ortaya çıkıp tarihte şu olmuştu bu da olmuştu demek nasıl bir körlük ya da bağnazlıktır.

Gördüğüm blogda Kıbrıs haritasında Türk kesiminin üzeri kırmızıya boyanmış ve kanlar damlar şekilde çizilip o bölgenin üzerine de "1974 den beri Türk ordusu tarafından işgal altındadır"yazıyordu. Nasıl yaaa dedim ben mi bilmiyorum dedim kendi kendime .....Eziyet çeken insanlarını korumak ne zamandan beri işgal oldu.Nooldu peki burnumuzun ucundaki adalara? Biz de bir Samos ya da Kos haritası çizelim, boyuyalım onu kırmızıya, 1912 İtalyan 1947 yılından beri de Yunan işgali altındadır yazalım.Olur mu? Olmaaz, oldurmazlar. Ah ah....Bak gördünüz mü ben biliyordum böyle olacağını tutamıyorum işte çenemi. Karadağ'a giren Ermeniler,Filistine giren İsrailliler,Irak'ı özgürleştirmeye çalışan Amerikalılar asla işgalci değil ama....Haşaaa huzur getirdiler dimi onlar oraya.Ermeni konusu bir yandan ,Kürt vatandaşlarımızın konusu bir yandan,Kıbrıs bir yandan....Daha hala Avrupa Birliği hayalleri kuranlar bir yandan....Daha ne diyim ki ben?

İşte böyle daha yazacak çok şey var ama garip bir dönemdeyiz daha fazla konuşmayayım noolur noolmaz........

3 yorum:

Adsız dedi ki...

O yazdiginiz harita nin aynisi devasa bir tabela seklinde yunanistanin kavala sehrinin cikisinda da var.
ben almanya da yasiyorum,Türkiye ye gelirken görüyoruz.isin garip yani yunanlilar ile türkler halk olarak birbirine en yakin millet.emin olun hicbir millet birbirine bu kadar benzemez.eger yunanli bir kac tanidiginiz varsa siz de sasar kalirsiniz benim gibi bu düsmanligi kim yapiyor diye.arkadas oldugum bir kac yunanli aile de ayni seyleri söylüyor.tabii fanatikler onlarda da var bizde de.ama inaninki yazik oluyor bana göre türklere kardes olabilecek birkac ülke den bir tanesi yunanistan,biz kürt leri kendimize kardes bilmisik ama onlarla ne adetlerimiz ne kültürümüz hatta yemeklerimiz bile uymuyor,yazikki ayni ülkeyi paylasiyoruz.bakin yunanistana girdiginizde kendinizi türkiye de gibi hissediyorsunuz,herseyi ile bize benzeyen tek millet.ah su siyaset olmasa halklar birbiriyle ne güzel anlasacaklar.
benim blogum yok sadece okuyucuyum
kizimin blogundan stildirektörünü okurken buraya yönlendim
Sünter

BİLTAN dedi ki...

Hiç sormayın,ben İzmirde yaşıyorum.Aile büyüklerimse Elveda Rumeli Dizsinde bahsedilen PÜRSIÇAN'dan(Gerçi büyükannem Pirsoçan derdi)Dediğiniz gibi siyaset işte.Ama hala günümüzde böyle düşmanlıkları gütmeye devam edenler var ya....Noolmuş işte bizimkileri yakapaça yollamışlar buraya.Ne malları ne de eşyaları...hepsi Rumların olmuş.Biz bağırıyoz mu vayyy işgal ettiniz diye...Üzücü çok üzücü şey bu düşmanlık.

Sibelbek dedi ki...

Bu hazımsızlığa ben de bir anlam veremiyorum. Türkiye Cumhuriyet'i olarak Osmanlı döneminde olanlardan sorumlu tutuluyoruz. Hitler'in Almanyası bile bugün bizim gibi muamele görmüyor. Dediğin gibi Amerika Irak'a girince düzen için, huzur için oluyor, biz yapınca işgal. Birileri bize savaş açınca hak arama oluyor ama biz hakkımızı aramaya, sınırlarımızı korumaya kalktık mı katliamcı ülke oluyoruz...
bunlar tamamen politika oyunları. bizler de politikacıların kuklasıyız ne yazık ki... :(