12 Ocak 2012 Perşembe

Senede bir gün :))))


Yine çook uzun bir aradan sonra iki satır yazayım, şu gergin günlerimin notunu tutayım dedim. Hani derler ya dokuz ayın çarşambası .... işte öyle bu aralar. Bir yandan taşınma telaşı, diğer evin tadilatı, evde herkes zil zurna grip ve benim senelerdir açıp açıp kapadığım Etsy'deki dükkanımı tekrar hayata geçirdim. Daha ne olsun di mi? İsmini de Lovelyowly koydum. Baykuş temalı bir dükkan oldu. E bu kadar çok baykuş seven, hani mümkün olsa alıp evinde bakacak bir insandan da başka tema beklenmezdi zaten.:)))) Çevremden gelen olumlu tepkiler üzerine bu iphone kılıflarında ve cüzdanda karar kıldım. Gerçi bol bol hediye ettim ve satın alacak eş dost da kalmadığı için mecburen yurtdışına açıldım.:)))) Şaka bir yana da yapmaktan o kadar çok keyif alıyorum ki artık gerçekten de bunları satacak bir yere ihtiyacım vardı. Bir insan bir şeyden bu kadar keyif alıyorsa illa ki bunu işe dönüştürmeli ki yaptıklarının hayrını da görsün di mi.....
Bu gecelik bu kadar ....
Hadi hayırlısı

5 yorum:

Kristin Aquariann dedi ki...

Cute case!! ^.^

Adsız dedi ki...

Apparently if you leave your shoes out at night they seem to like crawling inside to hide. The somekeyword has shrunk the world in more ways than one. Very clever, flexible, easily adaptive and original, monkeys can get out of any mess. [URL=http://lopolikuminr.com ]obstructionism[/URL] Keep your natural desire to have fun under control and focus your energies on work while the iron is hot. It is among the most enthralling and interesting project tiger reserves in India.

Sema dedi ki...

Harika... Paylaşımlarınız için tebrikler ve teşekkürler. :)

Adsız dedi ki...

Just added this weblog to my favorites. I enjoy reading your blogs and hope you keep them coming!
84HLUL3NT3
vimax Vimax
vimax vimax
comprar brasil vimax
vimax vimax

pastaguvercini dedi ki...

insanın hobisini kazanca çevirmesi ne güzel,bende hep istemişimdir bunu, inş. istediğiniz gibi bir yer bulursunuz,bende beklerim,sevgiler..