21 Aralık 2010 Salı


Herkese merhabalar:))))

Aslında mümkün olduğunca takip etmeye çalışıyorum herkesi ama fazla uzun zaman kalınca internetin başında benim master tezi hemen tehlikeye giriyor. O kadar zorlanıyorum kiiii. Hiç bitmiycek gibi geliyor zaman zaman....


Evet işte bu gün fazla oyalandım......Bulduğum bu süper fikri sizinle paylaşmadan duramadım. Ya benim neden aklıma böle cin fikirler gelmiyor...Hani şu innovasyon denen şeyden hakkaten nasibimi almamışım:((( Ancak böyle fikirleri takdir etmekten başka bişi gelmiyor elimden.... Aslında böyle fikirler genelde ihtiyaç kaynaklı oluyor ama bu sefer öyle olduğunu pek sanmam:))) Yani pet şişenin ağzını keseyim de nereye takayım yada poşetimin kapagı olsun demiş midir acaba bu abla bilemedim. Ama amaç ne olursa olsun bence süper bir fikir olmuş...

2 yorum:

Nedret dedi ki...

Kuzum sen de bir ara vermişsin ki bu kadar olur. 1 seneyi geçmiş. Unutacaktık neredeyse seni. Ama olsun tezini bitir, bizler ölmez sağ kalırsak, buralardayız nasılsa, bekleriz. Başarılar dilerim. Sevgiler.

Deli Anne dedi ki...

helal bulana:)