4 Mayıs 2009 Pazartesi

Önlükte son nokta...


Bu siteyi gördükçe sinirleniyorum(Sinirleniyorum çünkü Türkiyede bir tane bile yok böyle dergi) sinirlendikçe evet abone olayım ben şu dergilere diyorum ama bir kaç yıl önceki hüsranımı hatırlıyorum hemen. Bu sitedeki dergiler değil; başka bir dergiye dört sayı için senelik 55 dolar verip abone olmuştum ve derginin sadece iki sayısı elime geçebilmişti. Allahtan dijital olarak da mailime yolluyorlardı da çok da madur olmadıydım.

Bizde sürekli yayın diye bir kavram oturmuyor bir türlü.Beğendiğiniz bir dergi bakıyorsunuz ki iki sene sonra reklam alamadığı için kapanmış. Onlar da haklı tabi ama sistemi başta doğru oturtamıyorlar.Maliyetin çok altında satış fiyatı belirleyip içeriği es geçiyorlar ve reklamdan kazanmaya çalışıyorlar. Sonrasındaysa ya gereğinden fazla reklam ya da reklamsız kalıyorlar.Ama buradaki dergileri inceledikçe ne yapsam da abone olsam, hangisine abone olsam diye tırnaklarımı yemeye başlıyorum.Dergilerin içinden de sayfalar geliyor tıklayınca.Karıştırın derim.

Mesela bu önlüklerin yayınlandığı derginin adı Apronology.Sadece önlük modelleri içeriyor ve bunu da satıyorlar.Şaka gibi ama ne modeller var içinde.......Şahsen çok kullandığım bir şey olmasa da özendiriyor insanı.

Hiç yorum yok: