30 Haziran 2009 Salı

Karavan diye ben buna derim:)))




Ama onlar karavan diilmiş. Bildiğiniz ev ama accık küçüğü. Bu nasıl bir güzelliktir yaaa. O kutu gibi karavanlardan oldum olası hazetmemişimdir ama bu olaya son noktayı koydu. Tatil köyleri ve otellerin fiyatları almış başını gidiyorken nasıl da özendim şimdi bunlara. Atlasak arabaya, çeksek şimdi Olympos'a, Adrasan'a....Ya ben yeni gelmiştim tatilden, üstelik evim evim güzel evim diye gelmiştim. Bak durduk yerde yine kurtlandım gitme planlarına başladım bile....

İlk resim içi oluyor bu evcik'in. Ama görüldüğü gibi dört kişi kalabiliyor.Daha başka örneklerde var.Ama fiyat bulamadım bir türlü. Sanki alacakmışım gibi:))) Olsuuun yine de merak ettim valla. Ne diyim Allah sahibine bağışlasın bi tane de bana:))

5 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Bittim resmen!

BİLTAN dedi ki...

Fiyatını da buldum aşağı yukarı 30 bin dolar taşıyıcısı hariç.:(((

Butikpartim dedi ki...

Bayıldımm:)Gerçekten harika.Bu karavanla Olimpos ve Adrasan'a gitme fikrine de bayıldımm:))

Aslı ERATAÇ dedi ki...

cok begendim, ben de istiyorummm:))

Aslı dedi ki...

Aaahhh ahhh... Olsa da evi barkı bırakıp bunda yaşasak... Kaplumbağa gibi evimizi sırtlanıp gezsek...