3 Ekim 2009 Cumartesi

Geri Döndüm


Biliyoorum suçluyum....Ne zamandır tek satır yazmadım yollamadım ama var mazretim. Okullar açıldı, öncesindeyse yazlık muhabbeti işte...
Ama bu güzelliği görünce dayanamadım paylaşayım dedim. Dikişte iyi olmasamda bu ya da buna benzer bişiy çıkarabilirim sanırım.
Neyse başladım artık arkası gelir sanırım... Ama accık da hevesim kaçtı söylemeden geçemiycem kimse yorum yazmıyor ve ben de okunmadığımı düşünüyorum. Bu da hevesimi kırıyor açıkçası.O yüzden de biraz uzaklaştım. Ama makinem gelince yaptığıklarımı da paylaşıcağım sizinle. İşte böyle ....
Önümüz kış ve bence oldukça farklı bir çalışma olmuş bu.Çok işlevli olması da katma değeri olmuş zannımca.

5 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

uzaklarda bir Karşıyakalı olarak sizi izliyorum :)
haydi siz başlayın banada gaz gelsin bende başlayayım :)))

missfrizzy dedi ki...

Çok güzel bişeymiş,seninkini de bitirince görürüz artık..
Aynı duyguları paylaşıyorum seninle,ben de hiç yorum almıyorum.Kendim çalıp kendim oynuyormuşum gibi hissediyorum.Bırakmayı düşünsem de bazen, blog sevgisi ağır basıyor,geri dönüyorum:)
Sevgiler, bol yorumlar!

BİLTAN dedi ki...

Teşekkürler arkadaşlar ilginize.İki küçük çocuk ve yüksek lisans tezinin arasında blog ve el işleri benim terapi aracım aslında:)Önceleri 10 Marifete yolluyordum bulduğum güzel şeyleri ama artık blog açiiim dediydim.O kadar çok uğraştım ki bu blogla sonuçta emek verilen bir şey olduğu için bırakamıyorum da.Ama en azından izleniyor olmak da iii bişey bence.Sevgiler...

Adsız dedi ki...

yorum için teşekkürler biltan benim de senin bloguna çok yolum düşer..takip listesinden güncellendikçe heryere bakarım fakat çok yorum yazamam vakit olayı:) o yüzden ben de çok fazla yorum almam moralin bozulmasın..yorum alma konusu takip edilmeye göre değil senin yazdığın yorumlara göre oluyor birazda...sen yazmaya devam et..takiptesin:)

Aslı dedi ki...

Bundan yapıp eklersen ne güzel olur. Biz de yaparız, belki birleşip dha da geliştiririz. Hatta basamak basamak yazarsın nasıl yaptığını, o zaman tadından yenmez!