8 Ekim 2009 Perşembe

Sonbahar Yarışması Şeyi:)))



Bu günlerde durmadan bir şeyler yapıyorum. Ama eşim tarafında sürekli makinesiz kalınca resimleyemiyorum hiç birini. Sağolsun bu gün bir arkadaşımdan rica ettim de resmini çekti yeni cicimin.
Evet bu benim sonbahar şeyim. Neyim? Resimdeki gibi boyunluk , kemer, atkı, kolye, kulak koruyucu....
10 marifette Sonbahar yarışmasına bununla katıldım ben de .Daha yazım çıkmadı ama.
Nasıl yapıldığına gelince....
Olabildiğince çok miktarda küçük keçe parçalar kesiyorsunuz, sonra bunları öreceğiniz ipe karışık olarak iğneyle diziyorsunuz. Evet biraz deli işi ama yaptım işte bir kere. Sonrasındaysa tığla zincir çekerek birleştiriyorsunuz. Bu kadar basit yani diceeem ama ben 2 gün uğraştım. :))Elim de ağırdır o yüzden belki de....Bitmiş hali yaklaşık 3.5 metre.Daha da uzun olabilirdi aslında ama ben o kadar dizebilmişim.
Evet gördüğünüz gibi sevgili stil direktörcüğümün tüm eleştiri ve ısrarıyla bende yaptığım bir şeyi zor da olsa sizlerle paylaştım. Arkası gelir artık.

15 yorum:

Unknown dedi ki...

çok yaratıcı ellerine sağlık :)bayıldım:)

BİLTAN dedi ki...

teşekkür ederim ...İlk yorum senden unutmam walla..))))

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş hiçde deli işi filn değil bende 10marifette minik keçe parçalarıyla inci koly yayınlamıştım ama ben yapmmaıştım bu dahada güzelmiş canım başarılar

Nedret dedi ki...

Gayet şık olmuş.Belki boyuna dolaması biraz uzun sürer ama olsun.Hanımlar süslenmeye üşenir mi hiç?Bol şans.

BİLTAN dedi ki...

Ayliz cim sabah gördüm şaşırdım valla.Ben de izliyorum orayı çünkü.Aslında ordaki kolyeyi ben çanya sapı olarak planlamıştım.Ama tema sonbahar olunca hadi dedim uçuşan yapraklar olsun bakiiim bi deneyim dedim oldu gibi bence ama anca elimdeki renklerden bunu uydurdum:)

BİLTAN dedi ki...

Nedukcum sağolasın yorumuna .Belki hatırlarsın beni kaç zamandır yoktum 10 marifette .Ama malum iki çocuk, bir de yüksek lisans ekledim.Tam oldum.Ossun bunlarla kafamı dağıtıyom işte.

Evet sarması uzun ama sarmadan katlayınca kolaycacık halloluyo.Ama işin eğlenceli yanı nereme takcağımı şaşırdım ya o oldu işte:))))))

Stil Direktoru dedi ki...

Helal kanka enfes olmuş telde kardeşime dediklerini yaz bana maille araba kullanıyordum unuturum mucx

*kelebekana*-* dedi ki...

sonbahar şeyin çok şey olmuş ..şeker olmuş ..

Nedret dedi ki...

Buraya gelip ''Biltan'' ismini görünce hatırladım tabii.Allah kolaylık versin.Olsun olsun arkadaşım da senin gibiydi genç yaşında prof. bile oldu.Biraz yorgunluk, bol stres olur ama maksada erişince de çok mutlu olunur.Başarmanın zevki hiçbir şeye benzemez.Çalışana Allah yardım eder.Sağlık ve mutlulukla kal.

Stil Direktoru dedi ki...

bana da yap bari sevabına

Aslı dedi ki...

Ne güzel bir "şey" bu böyle, çok beğendim

sibel dedi ki...

bence çok değişik ve hoş olmuş.Çok sevdim

Gizzy dedi ki...

bunu çok beğendim bennn:):):)

NiLaY dedi ki...

süper yaratıcı bir blog buldum sanırım :) merhaba :))

asmabahce dedi ki...

çok yaratıcı hakkaten bayıldım bayıldım